11 Mart 2012 Pazar

Bu gün benim elişimutluluğum sergileme anlamında tavan yapmış durumda her zaman vaktim olmuyor çocuklara kötü örnek oluşturmamak için yanların bilgisayara oturmamaya çalışıyorum 
 2002 yılında yaptığım transfer tekniği kullanılan  ekmek kutusu;Resmi tersinden kutunun üzerine yapıştırıyoruz iyice kurumasını bekliyoruz 1 gün sonra diyebilirim zaman olarak daha sonra resmin üzerini ıslak süngerle hafif dokunuşlarla ıslatarak siliyoruz.

Resim tamamen ortaya çıktığında ise boya fırçası ile resmin kutunun ana rengi ile bütünlüğünü sağlıyoruz.Kapak kenarlarını bakır yaldız ile boyayarak işlemi bitiriyoruz .Tabii ki en sonunda vernikliyoruz .Benim bu çalışmayı yaptığım tarihlerde hakiki yat verniği kullanıyorduk, şimdi ise sprey vernikler çok daha kolay iş çıkarmamızı sağlıyor ama bana sorarsanız ben hep zoru sevdiğim için yat verniği kokusundan rahatsız olmayanlar için çok daha güzel sonuç almamızı sağlıyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder