17 Kasım 2012 Cumartesi

TEPSİLERİM

 Merhaba uzun bir aradan sonra yine eskiden yaptığım hazırlığı tamamlanmış olan bir kaç çalışmamı paylaşmak istiyorum.

Bu tepsi o kadar çok işlevden geçti ki benim edilmde bende yoruldum artık bej mat boya ile boyadım daha sonra altın yaldız boya ile boyayıp tutacaklarını sim boya ile süslemiştim fırçam çok kötü olduğundan boya izleri var diye değişiklik düşündüm.
Daha sonra benim sarı yaldızlı tepsim böyle bir güllü peçete dekopajlı tepsiye dönüştü.
Bu tepsiler çok sevdiğim eskitme taransfer tekniğiyle yapılmış dikiş diken anne ve çocuğu resimli tepsim ve pek de beceremediğim kırk kat vernikli tepsilerim. Köşedeki meyveli parça ise hiç kullanmayı beceremediğim servis takımı askılık aksesuar.
Burada ise japon kızı epeydir gözüm gibi sakladığım ama hiç de
değerlendiremediğim bir kullanım hatasına maruz kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder