21 Temmuz 2012 Cumartesi

BAHARAT KUTUSU VE KAHVE KAVANOZU


Baharat kutusunun  üzerindeki hamuru bile ellerimle açıp kurutup öyle süsledim.Altında ise hazır çiçekli kurdele kullandım çiçekler ise hamur değil onlar hazır işte ama ne kadar yapma duruyor .

Bende tüm her şey gerçeğe ve gerçekçiliğe  dayalı yenilik ve teknoloji de beni o kadar mutlu etmiyor üretim dediğiniz zaman tam anlamıyla bana ait olmasını istiyorum, tabii bu da bana zaman ve görüntü anlamında zarar veriyor.Fakat çok ilginçtir ki elişi mutluluğum ancak böyle gerçekleşiyor.
Kahve kavanozunda yalnızca dekopaj kullandım.Farklı resimlerden derleme yaptım.Baharat kutumu yıllardır kullanırım kabartma tozu, vanilya, limon tuzu, maya bir çok baharatımı yalnızca bu kutuda muhafaza edebilirim çok kullanışlı olduğu için bir türlü değiştiremem şimdi biraz daha süslü oldu umarım hoşunuza gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder