23 Temmuz 2012 Pazartesi

POŞET KUTUSU


GÜNAYDIN BU GÜN PESPEMBE BİR DÜNYA YA UYANMIŞ GİBİ HİSSEDİYORUM KENDİMİ 

Çok sevdiğim Semra ablamın yaparken izlediğim poşet kutusuna bir kaç kez talip olmuştum ama ben onu eve yaptım cevabını almıştım.Bazı konular var ki o işle ilgilenmeden asla karşınızdakini anlamak mümkün olmuyor benim genelde öyle olur da bu poşet kutusunu boyadığımda da yine aynı duyguyu yaşadım .



Poşetliğimin yapımında transfer tekniğini kullandım.Seramik çiçekleri balkona yerleştirdim desenli dantelli kurdeleden perde yaptım.Birde  yine kurdeleden renkli sarmaşık yaparak balkon ve pencereden sarkıttım.
Geri kalan kısımlar pek yaratıcılık istemeyen düz işler ve hemen herkesin yaptığı gibi  kapı pencere ve balkonu yapıştırdım.
Biricik ablacığım yıllardır bana ahşap boyama ve ev dekorla ilgili bir şey yapmıyorsun derdi ama her şeyin bir zamanı varmış ve ben canım ablamın destekleriyle elişimutluluğumu doyasıya yaşıyorum.İşte bütün güzelliğiyle pembe dünyam kimselere vermeye kıyamadığım epey emek sarfettiğim en önemlisi tasarlarken çok keyif aldığım benim dünyam sevgilerimle.

1 yorum: