20 Aralık 2011 Salı

LAMBA GÜNCELLEME

merhaba çok eskiden güncellemiş olduğum gaz lambası ve bir türlü rengini uydurup kullanamadığım abajuru görüntüledim.yeni yapmadığım ve kullandığım için eski bir eşya gibi oldular benim için.
      Lambanın  cam ve metal kısımlarını sarı yaldız boya ile boyadım sarı yaldız çıkartmayla ortasını sardım ve boncuk sarı yaldız boya ile benekler yaptım  2001 yılında yapmıştım bu çalışmayı o dönemde yaldızlı cam eşyalar çok tutulmuştu.Abajuru beğenerek aldığım halde abajurun başı kahverengi alt gövdesi ise siyah beyazdı sürekli gözüme batıyor ve yerleştirdiğim hiç bir yere yakışmıyordu, böyle güzel olduğunu düşünüyorum  ve kullanabiliyorum.
      Aaa bakın ben hep boyamaya ve yeni yaptıklarıma konsantre olduğum için çeyizlik  dantel örtü de kendi emeğim söylemeden geçiyordum. Eskileri yayınlarken boş durduğumu düşünmeyiniz inanın pek çok proje var elimde bitirebilmek dileğiyle iyi seyirler. 

1 yorum: