19 Aralık 2011 Pazartesi

YIL BAŞI KAPI SÜSÜ

önce kırmızı kirpi iple strafor  simidin etrafını hiç beyazlık kalmayacak şekilde sardım içerisine hazır aldığım sarı yaldızlı ağaçları yerleştirdim üzerine kar tanesi keçeyi slikonla yapıştırdım ve dalların üstüne gelecek şekilde kardan adamı boynundan atkı olacak şekilde kırmızı kurdele  ile bağladım.


daha sonra keçeden satın aldığım kar tanelerini ve keçeden  kestiğim 2012 ve oğullarımın isimlerini slikonla tek tek yapıştırdım 
2011 yılını uğurlayıp 2012 yılını karşılarken çok sevdiğim kırmızı 
renkli kapı süsünü görmenizi istedim sevgiler umarım beğenirsiniz. 

2 yorum:

  1. çok güzel, kapıda da çok şık durmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Beğendiğinize sevindim sizinkiler kadar olmasa da emek verdim çok teşekkür ederim. sevgiler.

    YanıtlaSil