9 Aralık 2011 Cuma

Merhaba, ben geldiiiim:)))

En sonunda benim de bir bloğum oldu, yaşasın:))) Nihayet yaptığım (sizlerinki kadar ustaca olmasa da) ufak tefek elişlerimi paylaşma zamanı geldi, çok mutluyum:)))))
Sizlere ilk olarak, yeni doğum yapan arkadaşım için yaptığım bebek odası kapı süsünü  göstermek istiyorum, umarım beğenirsiniz.
Küçük boy strafor çelengi kürklü iple sarıp süsledim;



Bu da değişik bir versiyonui hediye gelen nazarlıkları değerlendirdim;

 
 
Bu arada dün öğlen Ankamall alışveriş merkezine gitme fırsatım oldu, yılbaşı havasına bürünmüş hali çok hoşuma gitti, sizlerle de paylaşmak istiyorum;


Daha başka işlerimle karşınızda olamaya devam edeceğim,
Sevgilerimle....

4 yorum:

  1. Bloğunuz hayırlı olsun, çok cici bir kapı süsü olmuş, izlemedeyim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim ancak siz beğenirseniz yoluma devam edebilirim.SEVGİLERİMLE.

    YanıtlaSil
  3. MÜRÜVVET HANIM YENİ BLOG'UNUZ HAYIRLI OLSUN. ELLERINIZE SAĞLIK. SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  4. Öznur Hn.çok teşekkür ederim bloğu düzenlemek bir ayrı zevk ama en güzeli inanın sevdiklerimizle paylaşma aşaması sevgiler.

    YanıtlaSil